Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego innowacyjnego projektu, którego Zamawiającym / Inwestorem jest jednostka samorządu terytorialnego, jednostka organizacyjna jst lub spółka prawa handlowego jst. Niniejszy projekt winien wpisywać się w „ideę inteligentnego miasta”.
Niezależna Kapituła dokona oceny nadesłanych aplikacji. Wielkim zaszczytem jest udział w kapitule: Michała Przepiery Zastępcy Prezydenta Miasta Szczecina, prof. dr. hab. Andrzeja Demenko Przewodniczącego Komitetu Elektroniki PAN – Politechniki Poznańskiej, prof. dr. hab. inż. Mieczysława Muraszkiewicza Profesora zwyczajnego Instytutu Informatyki Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz dr. inż. Jarosława Tworoga – Wiceprezesa Zarządu Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji.
Nagrodą konkursu dla zwycięzcy na najlepszy innowacyjny projekt w ramach Kongresu „Lider Innowacji Smart City 2017” jest statuetka i dyplom. Główną nagrodą dla osoby personalnie odpowiedzialnej za zrealizowany projekt innowacyjny jest nagroda pieniężna w wysokości 3 000 złotych ufundowana przez Organizatora konkursu.
Projekty konkursowe należy składać od dnia 11 września 2017 roku do dnia 7 listopada 2017 roku włącznie drogą mailową na adres: konkurs.sc@spnt.pl. Do dnia 15 listopada 2017 roku Kapituła konkursu dokona oceny złożonych projektów i wyłoni zwycięzcę oraz wskaże 3 wyróżnienia. Miejscem wręczenia nagród będzie Hotel Dana – BUSINESS & CONFERENCE w Szczecinie ul. Wyzwolenia 50, a wręczenie nagród odbędzie się podczas bankietu Kongresu „Lider innowacji Smart City 2018”.
Szczegóły konkursu podane są w Regulaminie konkursu.